Afirmatii pentru atragerea abundentei financiare


Traim o perioada in care banii, mai exact numarul lor este foarte important. Eu raman la convingerea ca un om de calitate nu este neaparat bogat, dar cum avem nevoie de banuti in viata de zi cu zi orice ajutor este binevenit. Astazi m-am gandit sa apelam la gandirea pozitiva si va voi oferii afirmatiile care citite zilnic va vor ajuta in atragerea abundentei financiare.
Aceste afirmatii sunt:
1.                  Banii sunt un Dar Divin, o rasplata divina, deci nu gresesc daca vreau bani sau cer bani pentru munca mea.
2.                  Iubesc banii si pretuiesc fiecare dar divin ce Tatal Ceresc mi-l ofera.
3.                  Iubesc ceea ce fac, muncesc cu placere, iar banii vin cu usurinta in viata mea.
4.                  Am o parere buna despre bani.
 5.                  Merit banii,
6.                  Banii nu sunt un pacat.
7.                  Banii sunt iubire, caci iubesc tot ce fac si sunt platita pentru munca mea.
8.                  Eu sunt abundenta.
9.                  Este in regula sa imi doresc bani.
10.              Abundenta financiara intra chiar acum in viata mea pentru ca am renuntat la frica de a nu avea bani.
11.              Banii sunt un mijloc necesar care ma ajuta sa-mi ating scopul divin.
12.              Am cati bani vreau acum.
13.              Am bani suficienti.
14.              Tatal Ceresc, Ingerii si Fiintele de Lumina ma ajuta chiar acum sa obtin banii de care am absoluta nevoie chiar astazi.
15.              Banii sunt energie. Eu sunt energie si atrag chiar acum banii in viata mea.
16.              Am bani si voi primi bani pentru ca Tatal Ceresc ma rasplateste pentru rabdarea, increderea si credinta mea in El si in toate Fiintele de Lumina.
17.              Sunt calauzita de ingeri chiar acum spre a simti, vedea clar, a accepta si a urma fara teama calea cea mai potrivita mie pentru a obtine banii de care am nevoie.
18.              Nu gresesc cu nimic daca imi doresc anumite sume de bani pentru a-mi cumpara ceea ce imi doresc.
19.              Banii sunt energie creatoare. Folosesc aceasta energie creatoare si atrag banii in viata mea pentru nevoile mele.
20.              Vizualizez momentul in care am banii pe care mi-i doresc.
21.              Am banii atat cat imi trebuie si nu simt nici o lipsa.
22.              Am tot ce-mi trebuie pentru a reusi.
23.              Primesc banii si toate resursele materiale de care am nevoie pentru a atrage si mai multa bunastare in viata mea.

Inainte de a rostii afirmatiile propriu zise trebuie sa tineti cont de urmatoarele lucruri:
1.Purificati spatiul in care statti! Chemati ingeri sa purifice spatiul in care stati si urmeaza sa lucrati cu afirmatiile despre abundenta, sa curete locul vostru de toate energiile negative, de vibratii joase, de toate acele energii care va pot influenta: radiatii, praf etc
2. Inchideti aparatelor ce ti-ar putea distrage atentia si concentrarea( telefon, sunete stridente, calculator)!
3. Puneti pe fundal o melodie linistita, care sa te ajute sa te linistesti!
4. Stati intr-o pozitie  cat mai relaxata. Si nu va ganditi la nimic.
5. Daca va lipseste credinta si increderea in manifestarea abundetei, degeaba  lucrati cu aceste afirmatii, caci nu vor avea nici un efect.
6. Repetati cu voce tare sau in gand afirmatiile, dar nu va grabiti!
Nu uitati!
  1. Lucrati cu una, maxim doua afirmatii pe zi si repetati-le si dupa ce ati iesit din meditatie!
  2. Repetati cele doua afirmatii cat de des puteti!
  3. Repetati sesiunea de afirmatii in meditatie de fiecare data cand simtiti nevoia!
Sursa: adevar divin wordpress.com






Comentarii