Brose feng-shui


 Dupa cum stiti, sunt un mare fan al artei feng-shui, dar nu sunt dispusa sa cheltui foarte multi bani pentru a-mi satisface acest "viciu". Asa ca, in cautarea de obiecte feng-shui cat mai interesante, dar care sa nu imi goleasca buzunarul am dat peste niste brose (simple, usor de purtat) pe acest site           ( preferatele mele vor fi prezentate in cele ce urmeaza):






Fluturele Sentimetal - brosa Feng Shui



Brosa placata cu aur, cu strasuri, reprezentand Fluturele Sentimental - o brosa deosebita, care va va ajuta sa va gasiti sufletul pereche sau sa va clarificati o situatie sentimentala. 

Brosa placata cu aur si strasuri - Elefantul Bogatiei


Brosa placata cu aur si strasuri - Elefantul Bogatiei - o bijuterie deosebita, despre care se spune ca atrage abundenta si prosperitatea in viata dvs. 
Elefantul este un animal venerat in Asia, care era folosit pentru a cara marfuri valoroase, datorita fortei sale. In mod simbolic, el aduce abundenta in viata dvs. 


Brosa Feng Shui - Balanta


Reprezinta zodia Balanta, justitia, deciziile drepte si echilibrul.
Poate fi purtata ca brosa sau ca insigna la cravata (gasiti brose pentru fiecare zodie in parte, eu am ales semnul meu zodiacal).

Brosa Feng Shui pentru cele 7 chakre1+1gratuit


Aceasta brosa se poate purta atat pe interiorul hainei ca un talisman, cat si in mod vizibil. De asemenea se poate purta in poseta sau in buzunar. 

Brosa Feng Shui cu Pasarile Fericirii si nestemate rosii


Brosa Feng Shui cu Pasarile Fericirii si nestemate rosii - un remediu ideal pentru fericire, implinire, dragoste si iubire. 

Brosa din metal cu scoica marina - Spirala Reiki


Brosa din metal cu scoica marina - Spirala Reiki - un simbol deosebit pentru protectie, energizare si echilibru   (preferata mea). 

Brosa placata cu aur si strasuri - Lebedele Dragostei


Purtati aceasta bijuterie pentru a avea o viata sentimentala implinita si pentru a va bucura pe deplin de dragostea partenerului. 



Brosa Feng Shui cu Bufnita intelepciunii si perle rosii


Brosa Feng Shui, de culoare aurie, cu Bufnita intelepciunii si perle rosii - ideala pentru a atrage persoana potrivita in viata dumneavoastra. 



Comentarii