Cinci pasi pentru dobandirea increderii in sine

 Unul dintre lucrurile care fac diferenta dintre un om simplu si un om de succes este increderea in sine.
Intr-o lume in care sistemul de valori a fost parca inversat, a avea incredere in tine  este din ce in ce mai greu, de aceea oameni precum Napoleon Hill au strans o avere din cartile de dezvoltare personala.
Domnia sa ne dezvaluie care sunt cei " cinci pasi pentru dobandirea increderii in sine", pasi pe care vi voi prezenta in cele ce urmeaza:
  • "Stiu ca am capacitatea de a obtine ceea ce imi doresc cu adevarat in viatasi, tocmai de aceea, imi cer mie insumi sa fiu perseverent, sa actionez continuu in acest sens si promit aici si acum ca asa voi face.
  • Sunt constient ca gandurile dominante din mintea mea se vor reflecta, in cele din urma, in exterior, in actiuni fizice si, treptat, se vor transformain realitate; de aceea, ma voi concentra timp de 30 de minute in fiecare zi asupra persoanei care vreau sa devin. Acest lucru inseamna ca voi crea o imagine mentala clara a acelei persoane.
  • Stiu, prin prisma principiului autosugestiei, ca orice dorinta pe care o pastrez permanent in minte va cauta, in cele din urma, sa se exprime prin intermediul unor mijloace practice de atingere a obiectivului. De aceaa, voi petrece 10 minute in fiecare zi autoimpunandu-mi sa-mi dezvoltincrederea in fortele proprii.
  • Am notat in scris care este telul meu bine definit si nu ma voi abate niciodata de la el, pana cand nu voi dobandisuficienta incredere in mine pentru a-l realiza.
  • Sunt constient ca nu pot detine nici o avere sau functie, daca nu actionez pe baza adevarului si a dreptatii. Tocmai de aceea, nu ma voi angaja in nici o tranzactie care nu le aduce beneficii tuturor celor implicati. Voi reusi sa atrag de partea mea fortele pe care vreau sa le folosesc si colaborarea altor oameni. Ii voi provoca pe ceilalt sa ma serveasca, cu ajutorul dorintei mele de a-i servi pe ceilalti. Voi indeparta ura, invidia, gelozia, egoismul si simtul critic prin cultivarea dragostei fata de oameni, deoarece stiu ca o atitudine negativa fata de ceilalti nu imi poate aduce succesul.Iii voi face pe ceilalti sa creada in mine, deoarece si eu voi crede in ei si in mine insumi.Voi scrie aceasta formula , o voi memora si o voi repeta cu voce tare o data pe zi, cu toata increderea, ceea ce va influenta gandurile si actiunile mele, facandu-ma sa devin o persoana independenta si de succes."
Tot in sustinerea ideii de mai sus, va propun sa vizionati acest film:


Comentarii