De ce comand de pe Libris.ro?

 
Recunosc, sunt o persoana comoda, extrem de comoda,  uneori. Partea asta cu comenzile online este foarte distractiva pentru mine. Ce poate fi mai frumos decat sa stai in fata calculatoarului, ca oricum stai,  fie ca te joci, citesti ceva, vorbesti cu un prieten, etc, si sa faci cumparaturi.
    Mie imi place la nebunie sa " navighez" pe diverse site-uri si sa compar preturile magazinelor care au spre vanzare produsele pe care mi le doresc in perioada respectiva.
Cum este vara, este cald, m-am plictisit de politica de la televizor, aceleasi filme si aceleasi lucruri peste tot, m-am gandit ca ar fi interesant sa imi comand cateva carti.
     Cel mai bun site dintre toate mi s-a parut  a fi acesta Libris.ro.
Ce mi-a placut la ei:
  • au oferte variate din toate domeniile, gasesti tot ce vrei si ce nu vrei. Daca iti doresti sa citesti un roman de dragoste, un roman clasic, sa inveti o limba straina, sa citesti carti de specialitate sau carti de dezvoltare personala, aici gasesti.
  • tot timpul gasesti reduceri- reducerile pot ajunge si la 90% din pretul initial, iar la sfarsit de saptamana, am observat de ceva timp o campanie prin care au cele mai bune oferte. Daca, sunteti ca subsemnata, care iubeste promotiile, le vaneza, sa spun asa, cumparati in week-end.
  • livrarea comenzii se face rapid (2-4 zile), nu stai sa astepti ca prostul pana iti vine ceea ce ai comandat.
  • atunci cand faci comanda iti trimit un email cu continutul acesteia si preturile aferente, plus totalul final de plata.
  • poti cumpara pe langa carti, ceaiuri mai speciale, cani si incoane pe lemn.
  • intotdeauna iti trimit un semn de carte personalizat pe luna in care ai facut comanda.
  • au transport gratuit indiferent de comanda. Pentru mine este un aspect important, deoarece pot comanda ce si cat am nevoie, fara sa fiu conditionata de plata transportului.
Daca doriti sa le vizitati site-ul, o puteti face aici:

Libris.ro

Comentarii