10 citate motivationale care ma inspira

Sunt momente in viata in care simti nevoia sa citesti ceea ce au spus altii despre viata, cariera, dragoste sau ce mai vreti voi.
Am ales astazi cateva citate care imi plac foarte mult si care imi ofera imboldul de care am nevie pentru a imi duce planurile la bun sfarsit.
Citatele mele preferate sunt:

  1. Multă lume își dorește să meargă cu tine când ești în limuzină, dar ceea ce îți dorești este cineva care va lua autobuzul împreună cu tine când limuzina s-a stricat. – Oprah Winfrey
  2. Cel mai mare secret al vieții este că nu există secret. Orice ți-ai propus, îl poți obține dacă ești dispus să lucreazi pentru asta.– Oprah Winfrey
  3. Cu cât veţi lucra mai mult în direcţia corectă, cu atât mai mult vă veţi apropia de succes. Prea mulţi renunţă la succes când sunt doar la o depărtare de un pas. Îl lasă la îndemâna altora.– Napoleon Hill
  4. Mulţi dintre cei care eşuează în viaţă sunt persoane care nu au realizat cât de aproape au fost de succes în momentul în care au renunţat.– Thomas A. Edison
  5. Ești așa cum ești pentru ca așa vrei să fii. Dacă realmente ai vrea să fii altfel, ai fi deja în plin proces de schimbare.– Fred Smith
  6. Nu ești plătit pe oră. Ești plătit pentru valoarea care o aduci orei.– Jim Rohn
  7. Daca astepti momentul potrivit, te intrec altii care nu-l asteapata.- Woody Aleen
  8. Cred in noroc. Cu cat muncesc mai mult, cu atat am mai mult noroc.- Thomas Jefferson.
  9. Timpul tau este limitat. Nu il irosii traind viata unei altei persoane.- Stevew Jobs
  10. Nu conteaza de cate ori cazi, ci te cate ori te ridici ( citatul dupa care ma ghidez in viata).

Care dintre citatele mentionate va place cel mai mult si care este citatul dupa care va ghidati in viata? 

Comentarii