Aleg machiajul natural

 
In putinul timp liber pe care il am, imi place sa privesc videoclipuri despre machiaj pe You Tube. 
   Exceptand faptul ca fete de 12-13 ani isi prezinta colectia de produse cosmetice si de machiaj, ca sunt persoane care pot rivaliza cu succes cu colectiile de timbre de pe vremuri, datorita multitudinii de produse existente, intalnim si prezente placute cu filmulete interesante. Recomandarea mea este  Andreea Balaban, ale carei clipuri le urmaresc intotdeauna cu placere.
 Produsele de machiaj pe care le detin nu sunt multe, dar sunt suficiente pentru ceea ce imi doresc eu. Va povesteam ca imi plac produsele celor de la Avon, drept urmare in machiajul de zi cu zi, acestea sunt cele pe care le folosesc.
  Dimineata inainte de a pleca la serviciu, cu siguranta nu am nici timp si nici dispozitia necesara pentru un machiaj elaborat, de cele mai multe ori nici nu aplic fond de ten sau corector, dar cu siguranta folosesc mascara sau cel putin ruj.
  Paleta pe care o folosesc cel mai des este Mocha Latte si are exact nuantele e care am nevoie. Inainte de a aplicarea fardului ma folosesc de baza lor de machiaj. In general, prefer o singura culoare, maximum doua pe pleoape. Imi plac, sunt pigmentate, putin prafoase, iar cu baza rezista destul de bine avand in vedere ca eu am pleoapele uleioase si putin lasate. Prefer rujurile mate, momentan am de la ei Au naturale, un strat de mascara, aici nu am preferinte, aleg in functie de oferta si sunt gata de plecare.
  Am remarcat tendinta de a folosii cat mai multe produse de machiaj pe ten, personal nu imi place. Conturarea, iluminarea si fardul de obraz, nu au prins deloc la mine. Este adevarat ca pot face minuni intr-un machiaj, dar , totusi.... prefer naturaletea. Poate si pentru ca ajunsa la maturitate, am alte prioritati, ma trezesc greu la primele ore ale diminetii (dupa ora 8 nu-i problema, dar pana atunci e greu de comunicat cu mine), dar si pentru ca nu imi place ideea de fals, deoarece machiajul bine realizat, te poate transforma cu siguranta.
   Atunci cand cumparati un produs de machiaj, indiferent de firma, nu uitati ca are un termen de valabilitate, in nici un caz nu il folositi cand acesta a trecut, alegeti produse putine si bune, culori care va definesc si evitati aglomerarea de produse pe fata voastra. Puneti accentul ori pe ochi, ori pe buze, niciodata pe amandoua.
   O paleta pe care mi-o doresc este aceasta, aptept parerea celor care o aveti:
   

Comentarii