Despre credinta, farmece si vraji

   

 Despre farmece si vraji, am vorbit si cu alte ocazii, dar nu stiu daca v-am expus o parere clara si la obiect despre acest subiect.
       Am constatat ca multi dintre voi vreti sa aflati mai multe lucruri despre acest subiect. Asa ca profit de ocazie si va reamintesc ceea ce cred eu ca este neceasr sa stiti despre ele. Nu uitati ca fiecare dintre noi suntem liberi sa credem in tot ceea ce dorim, atata vreme cat asta nu ingradeste dreptul la credinta al celui de langa noi.
     Voi incepe cu credinta noastra crestin-ortodoxa, in cazul meu. Constat cu tristete ca noi ca oameni, nu am evoluat cu nimic in ultimele milenii. Citeam zilele trecute un articol despre pelerinajele care se fac la Arsenie Boca si multitudinea de oameni care viziteaza mormantul si se roaga acolo. In esenta nu e rau, adica daca tu crezi ca rugaciunea in acel loc iti face bine, du-te si te roaga, bucura-te de experienta; dar daca te duci ca asa e la moda, ca a fost si vecina si si-a procurat un talisman cu chipul celui de mai sus si vrei si tu unul, nu o face. Personal, strict personal, nu cred decat in Sfanta Treime si ma rog in camera mea, in liniste, cu mult drag Domnului Iisus Cristos. Recunosc ca am fost deranjata de propunerea spre santificare a Mariei Tereza si nici nu imbratisez ideea de a ma plimba la mormantul lui Arsenie Boca. Mergeti la biserica daca asta simtiti, dar nu transformati fetele bisericesti in icoane, astea sunt in alta parte. Pastrati o minima decenta in exprimare si nu ingraditi dreptul la opinie a celui de langa voi.
       Referitor la farmece si vraji vreau sa va spun ca personal nu cred, prefer in general explicatiile logice. Dar cum avem bine, avem si rau, celor care credeti va sugerez ca inainte de a explica totul prin existenta sa faceti o lista in care sa scrieti ce considerati voi ca ati facut bine si ce ati facut rau intr-o relatie de exemplu, am luat exemplul asta sa fie mai usor de inteles. Dupa ce faceti asta aratati ceea ce ati scris partenerului si rugati-l sa va spuna parerea sa. Veti fi surprinsi de rezultat, credeti-ma.
Va recomand sa cititi carti motivationale, de dezvoltare personala, poate nu credeti, dar ajuta la rezolvarea problemelor.
Tot cei care ma citi, stiti deja ca eu cred in reincarnare si in faptul ca tot ceea ce dati, veti primi innapoi. Adica daca tu faci bine, vei primi bine de la viata, daca tu faci rau, viata te va pune in situatii dificile.
   Citi carti de esoterism daca va pasioneaza subiectul, puteti chiar sa invatati sa va ghiciti in cafea sau carti daca asta va linisteste, dar nu uitati ca asta e un mod de relaxare si ca nici o papusa sau licoare magica nu va va aduce sotul innapoi sau serviciul mult visat daca nu faceti schimbari in primul rand la voi.
   Este adevarat pe net gasiti "n" informatii, unele va vor da impresia ca prin magie ati rezolvat problema, dar nu este asa, nu puteti fi si de partea binelui si a raului, nu puteti merge si la biserica si sa practicati magia. Totul are un pret pe care mai devreme sau mai tarziu, il veti platii. 
     Luptati pentru ceea ce va doriti, dar nu va agatati de lucrurile care nu va mai apartin. Nu stiti ce va rezerva viitorul, nu lasati ca raul de acum sa nu lase loc binelui de maine. Invatati-va lectia de viata si mergeti mai departe!
Astept parerea voastra despre subiect si daca v-a placul articolul meu, nu uitati sa distribuiti!


Comentarii