Secretul - documentarul pe care nu trebuie sa il ratezi

 V-am povestit si cu alte ocazii despre problema mea cu trezitul la primele ore ale diminetii si despre faptul ca imi doresc enorm o schimbare a job-ului actual.
  Astazi, cu dimineata libera, fara chef sa fac altceva si cu o ceasca de cafea alaturi, m-am hotarat sa fac ceea ce orice roman plictisit face intr-o zi de marti, cand stie ca peste cateva ore va pleca la munca, adica - sa navighez pe internet. Am trecut de la Yahoo la Facebook, la site-urile de stiri, apoi m-am oprit la You Tube, in speranta ca voi gasi vreun filmult sau vreo melodie care sa ma binedispuna. Nici o treaba! Dar, am gasit un documentar interesant despre care va voi vorbii astazi si pe care va invit cu drag sa il urmatiti.  Desii, am inceput sa invat limba engleza, va voi povestii cu alta ocazie cum este sa inveti o limba straina acasa, inca nu sunt capabila sa inteleg total un documnetar netradus, asa ca traducerea oferita, este bine-venita, ma deranjeaza un pic culoarea galben, dar trecem peste. 
In videoclipul de fata, este prezentat excelent, zic eu, modul in care functionaza legea atractiei.
Exemplele oferite sunt din viata de zi cu zi a fiecaruia dintre noi, situatii pe care le-am gandit sau trait. Ideea de baza a videoclipului este reprezentata de catre unul dintre cele mai importante crezuri ale mele, acela ca :"Fiecare dintre noi suntem fauritorii propriului nostru destin".
Alaturi de videoclip, pe care va invit cu drag sa il urmariti, va recomand sa profitati si de oferta de astazi a celor de la Libris.ro , care implinesc 25 de ani de activitate. Stiti deja ca este libraria mea preferata.


libris.ro%20

Comentarii