Produse Avon care merita cumparate

Despre Avon a auzit toata lumea si nu cred ca exista cineva care sa nu fi incercat macar un produs de la ei.
V-am povestit si cu alte ocazii ca imi plac produsele lor si le folosesc cu drag, dar ca orice firma de cosmetice, are produse care mi s-au potrivit si produse cu care nu m-am inteles.
Produsele de care vreau sa va vorbesc sunt cele pe care le-as recumpara cu ochii inchisi si care in opinia mea isi merita fiecare banut.
  • Parfumurile din gama Today Tomorrow Always- sunt parfumurile pe care le-am indragit inca de la aparitie, cand ambasadoare era Salma Hayek, anii au trecut, dar inca am in colectie cel putin un parfum din gama. Pentru o perioada Always a fost scos din catalog, spre marea mea dezamagire, deoarece este preferatul meu, dar de vreo 2 ani, la cererea clientilor, face din nou parte din portofoliul lor. Sunt parfumuri luxuriante, persistente si care pot fi comparate oricand cu parfumurile de nisa. Eu le recomand femeilor trecute de 25 de ani.
Cei de la fragrantica.ro le descriu astfel:
"Today de Avon este un parfum Floral Lemnos Mosc de dama. Today a fost lansat in 2004. Notele de varf sunt cactus, frezie si Stephanotis; notele de mijloc sunt tuberoza, floare de portocal, trandafir japonez, Strelitzia si buddleia; Notele de baza sunt mosc, cedru, note lemnoase, trandafir si note de apa. Acest parfum este castigatorul premiului FiFi Award Fragrance Of The Year Women`s Private Label 2005.

Tomorrow de Avon este un parfum Oriental Floral de dama. Tomorrow a fost lansat in 2005. Notele de varf sunt paciuli, piper, zmeura, piersica si tagetes; notele de mijloc sunt violeta si floare de portocal; Notele de baza sunt lemn de santal, lemn de trandafir brazilian, mosc alb si ambra. Acest parfum este castigatorul premiului FiFi Award Fragrance Of The Year Women`s Private Label 2005.

Always de Avon este un parfum Floral Fructat de dama. Always a fost lansat in 2005. Notele de varf sunt kiwi, iasomie si carambola (fructul stea); notele de mijloc sunt crin, mac rosu, lalea si imortela; Notele de baza sunt mosc, bambus si note lemnoase. Acest parfum este castigatorul premiului FiFi Award Fragrance Of The Year Women`s Private Label 2005." 

  • Gama Clearskin- daca aveti probleme cu cosurile sau un ten cu imperfectiuni este recomandarea perfecta. In gama putem gasi produse impotriva punctelor negre, cosurilor, petelor, rosetii, dar si buretei din celuloza pentru curatarea fetei, perie pentru curatarea tenului si perie pentru masaj facial. Eu sunt foarte incantata de spuma de curatare si tratamentul de noapte cu acid salicilic pe care le folosesc zilnic.
  • Produsele Planet Spa- in materie de ingrijire sunt extraordinare, pot si comparate cu usurinta cu produsele de lux. Mastile pentru fata nu imi lipsesc, fie ca sunt peel of, exfoliante sau hidratante, intotdeauna am cel putin una in casa. La raportul calitate-pret sunt imbatabile. Foarte mult imi plac unturile de corp si mastile de par din gama. Preferatele mele sunt cele cu ulei de masline si lavanda.
  • Spumantele de baie- eu folosesc in anotimpul rece acest gen de produse si cele de la Avon sunt perfecte pentru ceea ce imi doresc. Faptul ca fac spuma din abundenta, am oferta variata de arome, nu imi irita pielea si nu imi golesc buzunarul le fac alegerea perfecta. 
  • Mascara- aici nu am preferinte,  aleg in functie de oferta din catalog si stiu ca toate imi merg. Nu mi-au iritat niciodata ochii, m-am descurcat si cu toate modelele de perii. Oicum le schimb la fiecare 3 luni, deci nu merita sa investesc prea mult in ele.
  • Rujurile mate- anul acesta a fost o nebunie cu rujurile astea, fiecare firma a scos astfel de produse si din punctul meu de vedere, cei de la Avon au dat lovitura la capitolul asta. Rujurile lor sunt rezistente, acopera bine, nu usuca buzele, personal le ador.
Acestea sunt produsele pe care eu le cumpar intotdeauna de la ei si pe care le recomand cu mult drag, daca aveti si voi produse care nu va lisesc, va astept sa imi spuneti in sectiunea de comentarii. 




Comentarii