Produse Dove care imi plac

     
 Dove si cu mine avem o relatie speciala, primul produs folosit de la ei a fost prin liceu si era sapunul clasic, in varianta mini, abia aparut, insertie la o revista. Prima impresie a fost interesanta. Era un produs cremos, ce facea multa spuma, curata si hidrata pielea. La vremea respectiva ideea de a include 1/4 crema hidratanta in sapun era inovatoare si imi amintesc ca acesta era si mesajul principal al campaniei publicitare. Acum, ne putem bucura de o multime de arome ale produsului, calitatea ramanand aceeasi si pretul extrem de accesibil. Variantele mele preferate sunt: cea clasica, cea cu particule exfoliante si cea cu castravete (o folosesc mai ales vara).
Intre timp, la fel ca alte firme si-au marit portofoliul si acum ne putem bucura de produse de ingrijire atat pentru corp, cat si pentru par de la ei.
      O alta categorie de produse pe care o cumpar de la ei sunt antiperspirantele. Eu prefer varianta roll-on sau crema, in aroma originala, deoarece consider ca are cea mai mare eficienta. Trebuie sa aveti grija la aplicare, fiindca lasa urme albe.

     Anul acesta am fost foarte incantata de pachetele de Craciun pe care le-au lansat si l-am ales pe cel cu crema de maini si lotiune de corp Derma Spa. Varianta mea era cea cu casmir. Am fost super incantata de eleganta ambalajului si de faptul ca produsele vin la tub, evit pe cat posibil produsele in cutie. Aroma este una destul de puternica, dar placuta. Lista de ingrediente este destul de lunga, ceea ce nu-i neaparat bine, dar din moment ce nu mi-a iritat pielea, cred ca e un produs bun.
Crema de maini este alba, iar consistenta este lejera. Nu este lipicioasa, se absoarbe relativ repede si are 75ml. Nu este cea mai buna crema de maini pe care am folosit-o, dar printre cele mai bune. 
Lotiunea de corp, nu am deschis-o inca, deoarece am alta deschisa si le folosesc pe rand. Expira in 12 luni de la deschidere.
 Va repet si cu aceasta ocazie si va indemn sa folositi produsele in termenul indicat si sa le aruncati daca acestea au depasit termenul de expirare indiferent daca mai este sau nu produs in ele.
 Pentru mine, Dove si Nivea sunt produse mass-market pe care le folosesc cu drag si pe care le alternez. La fel ca si alte firme si aici intalnim produse care nu ni se potrivesc, de aceea este foarte important ca atunci cand alegem un produs sa luam in calcul  experienta personala cu el.

Comentarii