Carti pe care vreau sa le citesc anul acesta

Inceputul de an este pentru mine momentul in care fac bilantul anului precedent si in care imi creionez dorintele pentru cel actual. Pentru ca imi place sa traiesc in prezent si sunt o persoana realista, imi doresc lucruri care pot fi realizate cel putin in proportie de 50% .
Una dintre acestea se refera la obiceiul de a citi mai mult, obicei pe care l-am cam abandonat in ultimii ani. Imi amintesc ca citeam cu nesat tot ceea ce imi pica in mana, acum ma relaxeaza mai mult privitul la T.V. Cum cu exceptia stirilor, pentru ca trebuie sa fi informat, nu prea ai ce privi, m-am gandit ca ar cam fi timpul sa mai pun mana si pe o carte.
Din fericire pentru mine oferta editoriala este bogata, imi pot comanda cartile extrem de simplu online ( o experienta foarte buna am avut-o in trecut cu cei de la Libris.ro si voi continua sa comand de la ei sau voi profita de cartile oferite gratuit in format pdf din mediul online.
Mi-ar placea sa ma axez pe domeniul de dezvoltare personala, dar si cartile esoterice imi fac cu ochiul. Vom vedea, important este sa ma apuc de treaba, inceputul este greu cum se spune!
Alegerile mele la momentul asta sunt acestea, desi se pot schimba in decursul celor 365 de zile.

  • Regulile de aur ale lui Napoleon Hill- anul trecut am mai citit o carte a domniei sale (putinele cati citite in 2016), "De la idee la bani" care mi-a placut foarte mult datorita stilului usor de lecturat si informatiilor  utile de acolo. Acum nu va inchipuiti ca dupa terminarea cartii veti fi mai bogat, dar cu siguranta mai organizat, cu mai multa incredere in fortele proprii si cu niste informatii interesante si utile veti fi. Asa ca articolele cuprinse aici si redactate de celebrul autor de carti motivationale, intre anii 1919-1923, vor fi cu siguranta o lectura interesanta.

  • Nu conteaza cat de bun esti, ci cat de bun vrei sa fii de Paul Arden- pana acum nu am citit nimic din ceea ce a scris acest autor, dar ideea imi place, la fel cum imi place si descrierea cartii oferita de cei de la Libris "Nu conteaza cat de bun esti, ci cat de bun vrei sa fii este un ghid despre cum sa dai tot ce-i mai bun din tine. O "biblie" de buzunar pentru talentati si pentru timizi care iti spune cum sa faci incredibilul credibil si imposibilul posibil." Ce poti sa vrei mai mult!

  • Istoria secreta a lumii autor Jonathan Black- sunt una dintre persoanele carora le place istoria, dar si secrectele in egala masura, asa ca o carte captivanta despre ambele este exact ceea ce am nevoie.

"Istoria secreta a lumii sugereaza ca, folosind tehnici secrete, oameni ca Leonardo da Vinci, Isaac Newton sau George Washington au reusit sa intre intr-o astfel de stare alterata de constiinta si au putut accesa un nivel de cunoastere supranatural."
  • Cartea pierduta a lui Enki de Zecharia Sitchin- o carte despre tablitele antice de lut si alte rtefacte sumeriene si care promite sa ne dezvaluie  poveste unui zeu Anunnaki, care venit de pe planeta Nibiru pe Pamant si descoterid aici importante zacaminte de aur, creaza homo sapiens in vederea exploatari acestor zacaminte sau cu alte cuvinte o istorisire despre creatia omului si rolului lui pe aceasta planeta.

  • Magia divina de Doreen Virtue- aceasta autoare este una dintre preferatele mele, imi place silul ei de a scrie, ii urmaresc canalul de YouTube, dar nu am citit aceasta carte si vreau sa o adaug celor citite scrise de domnia sa.
Ca idee acestea sunt cartile pe care mi le-am propus pentru acest an, nu sunt multe, dar cu siguranta sunt captivante. Daca voi reusii asta imi voi completa lista, dar momentan ma rezum la ele. Daca va intereseaza vreuna dintre ele, le puteti gasi aici: 
libris.ro%20
Care este lista voastra pe anul acesta?

Comentarii