De ce este bine sa aveti in casa ulei de cocos?

Pe tot mai multe canale media se vorbeste despre beneficiile acestui ulei, asa ca influentata de You Tube, m-am hotarat sa imi cumpar si eu un borcan din maretul produs.
Extras din miezul de nuca de cocos uscat, uleiul se poate folosii in diferite moduri, mai mult sau mai putin fanteziste. Eu va voi prezenta doar modalitatile in care consider ca il puteti utiliza, unele dintre ele incercate, deci:

  • in primul rand, textura initiala a acestuia nu este cea specifica, uleiului de floarea soarelui, sau masline, de exemplu, ci vorbim despre o textura untoasa, albicioasa, cu un miros discret de cocos.
  • apoi, il puteti gasi in general, in plafare, desi am observat ca si farmaciile si supermarketurile il comercializeaza in ultimul timpp
  • pretul difera in functie de gramaj si firma producatoare, dar in general accesibil
  • are un gust placut, deci il puteti folosii il locul untului, desii mie nu mi-a placut sau la gatit, fiinca rezista la temperaturi inalte.
  • este indicat sa il utilizati in zonele uscate, cum ar fi: buze, genunchi, coate, cuticule. Cred ca acesta este si felul in care il folosesc cel mai des, mai ales pe post de balsam de buze sau crema de maini. Trebuie sa mentionez ca fiind un ulei, intra destul de greu in piele si senzatia uleioasa persista cam 3-4 minute, deci daca nu va place acest aspect, renuntati la utilizarea lui!
  • se pot face niste masti dementiale cu ajutorului lui, fie ca vorbim despre par (in puneti in par, stati cateva ore cu el, apoi va spalati pe cap ca de obicei), pentru ten (in combinatie cu zatul de cafea, fac o masca excelenta, pentru mine, cel putin, il lasati maxim 10 minute)
  • ca demachiant este extraordinar, fiinca nu irita tenul si indeparteaza si mascara rezistenta la apa.
  • il puteti folosii atunci cand faceti prajituri in casa, ca inlocuitor al untului sau unturii, mie nu imi place
Uleiul de cocos este in opinia mea, un produs pe care il voi recumpara, dar in cantitati mici, asta in principal ca ador mirosul de cocos, nu contine ingrediente iritante, dar nu suport sa imi simt pielea uleioasa.
O intreaga gama cu aroma despre care vorbim si care imi plce foarte mult, au cei de la Yves Rocher si cum mie imi plac produsele lor, imi voi satisface astfel nevoia de cocos. 


Comentarii