Produsele Campaniei impotriva cancerului la san de la Avon care imi plac

Unul dintre cele mai crunte diagnostice pe care le poate primi o femeie in timpul vietii sale este acela de cancer la san. Deoarece nedescoprit si netratat la timp este echivalentul sentintei la moarte.
Potrivit lui Louise Hay, in cartea " Poti sa iti schimbi viata", cauzele spirituale ale aparitiei bolii sunt: durerea adanca, resentimentul de lunga durata, ura fata de cineva sau fata de propria persoana sau un secret care "mananca" din tine. Deoarece ea considera ca schimbarea modului de a gandi, iti poate schimba viata, propune repetarea zilnica a urmatoarelor afirmatii: "Iert si ma eliberez cu dragoste de trecut. Aleg sa imi umpluu lumea mea cu bucurie. Ma iubesc si ma aprob."
In anul 2002, Avon, binecunoscuta firma producatoare de cosmetice, lansa o campanie impotriva acestei maladii si se obliga ca profiul obtinut in urma cumpararii produselor special create, sa fie folosit pentru controale medicale gratuite sau dotarea cu aparate a spitalelor in vederea descoperirii la timp a bolii.
De-a lungul timpului produsele s-au mai  schimbat, dar au fost cateva care mi-au placut in mod deosebit si pe care vi le recomand si voua.

Cana- mi-a placut intotdeauna ideea de a-mi bea cafeaua stiind ca am facut o fapta buna. In ultimele cataloage nu am mai vazut produsul, sper ca va reaparea. Pretul era de 25 lei din cate imi amintesc eu.

Umbrela- intotdeauna este bine sa ai o umbrela prin geanta, ca nu stii niciodata cand ai nevoie de ea si cand funditele albe devin roz la contactul cu apa parca iti schimba starea de spitit. Pretul este de 45 lei.

Bratara cu fundita roz- imi place sa port bratari sau bijuterii care au o semnificatie si aceasta are. Imi place modelul, nu e scumpa si se potriveste cu tinutele casual pe care le ador. Momentan nu este in catalog, dar imi amintesc ca era cam 20 lei, sper sa nu gresesc pretul.

Portfardul roz- imi place ca produsele mele cosmetice sa fie organizate si cum nu folosesc foarte multe, un portfard ca acesta imi este util pentru ruj, creion de ochi, tus, balsam de buze si mascara, plus ca imi aminteste ca trebuie sa fac un control la san anual. Imi place foarte mult si costa doar 20 lei.

Ursuletul de plus- nu cred ca exista femeie careia sa nu ii placa un ursulet de plus, mai ales daca ii reaminteste ca sanatatea sanilor este extrem de importanta. Pret 20 lei.

Set carnetel si pix roz- este ceea ce mi-am cumparat la ultima comanda si care imi place foarte mult.Carnetelul este micut, tocmai bune pentru a fi tinute in geanta, iar pretul a fost de doar 10 lei.
Va invit sa vedeti si pagina lor de facebook aici:https://www.facebook.com/StopCancerLaSan/ si urmatorul film. Nu uitati ca depinde si de voi sa depistati aceasta forma de cancer!


Comentarii