10 lucruri mici care ma fac fericita

Eu sunt de parere ca fericirea absoluta, idilica, nu exista, dar exista mici bucurii care ne aduc acea stare de bine pe care este indicat sa o pastram cat mai mult.
De aceea m-am hotarat sa va spun care sunt cele 10 lucruri mici care ma fac fericita:

  1. Primavara- dar nu luna martie cand apar ghioceii si toata lumea se grabeste sa cumpere cadouri, ci lunile aprilie-mai  cand toti copacii sunt inflori si cand deja este suficient de cald incat sa iti fie bine, dar nu atat de cald sa simti ca iti taie repiratia. 
  2. Cafeaua de dimineata-daca am norocul sa ma trezesc pe la ora 8.00, primul lucru pe care il fac este sa imi pregatesc cafeaua. Simt ca nu functionez pana nu iau o gura din licoare. Eu prefer cafeau buna, dulce si tare sau variantele mai soft de 3 in 1 de la Jacobs, in general.
  3. O carte buna- in ultimul timp nu am mai citit atat de mult pe cat mi-as dori, dar ultima carte pe care am citit-o mi-a placut la nebunie si este cea a lui Napoleon Hill "De la ideea la bani", o carte pe care o recomand cu mult drag si pe care o puteti cumpara de aici: Libris.ro.
  4. Plimbarea prin parc alaturi de sotul meu- pe mine plimbarile prin parc ma incarca de energie si daca sunt alaturi de sotul meu primavara avem trioul perfect.
  5. Sa cumpar parfumuri- niciodata nu am prea multe parfumuri, asa ca ori de cate ori am ocazia imi mai achizitionez unul fie in varianta travel, fie in varianta clasica de 50 de ml. Niciodata nu folosesc acelasi parfum si variez intre cele de nisa si cele ale companiilor  Avon si Yves Rocher.
  6. Odorizantele de camera si lumanarile parfumate- iarna apelez mai mult la lumanari. In general aleg arome florale: trandafir, iasomie, frezie si magnolie.
  7. Sa incerc cosmetice nou aparute- imi place sa incerc noutatile, citesc despre produsele respective, compar texturile, etc.
  8. Sa cumpar produse travel size- intotdeauna am prin casa produse in format mini, deoarece mi se par practice si imi fac o parere inaite de a cumpara in varianta mare.
  9. Agendele si calendarele- la fiecare inceput de an imi cumpar o agenda, le ador si chiar daca mai am vreo 3-4, intotdeauna este loc pentru inca una. Le prefer pe cele ale firmelor producatoare de cosmetice, fiinca au un raport extrem de bun calitate-pret.
  10. Talismanele si amuletele- fie ca vorbim aici despre produse feng-shui, acatiste, monede norocoase sau orice altceva, intotdeauna am la mine un obiect care sa imi poarte noroc. Astfel de obiecte puteti cumpara de aici: Talismane-Amulete.ro
Aceste sunt lucrurile aparent mici care mie imi dau o stare de spirit extraordinara si pe care le pun in practica ori de care ori am ocazia. Pe voi ce va face fericiti?



Comentarii