Comanda mea Yves Rocher 2017

Yves Rocher este unul dintre producatorii de cosmetice pe care ii aleg atunci cand fac o comanda online. Sistemul lor de fidelizare a clientilor este unul destul de bun, adica pentru fiecare comanda care depaseste un anumit prag primesti un cadou, mai mult sau mai putin util. Stii care sunt cadourile inainte de a plasa comanda sau poti primi cadouri surpriza.
Comanda mea nu este una foarte mare, dar contine produse pe care le-am cumparat in trecut si care mi-au placut sau produse pe care vroiam sa le incerc si care mi s-au parut la un pret bun in oferta personalizata primita de sotul meu.
Dupa cum stiti , cei care iubiti acest brand, din luna octombrie a anului trecut, ei au doua sisteme de a face comenzi:

  • poti comanda produsele ca si client direct, cum am facut si eu si beneficieze de cadourile din oferta personalizata
  • poti comanda ca membru in Clubul Yves Rocher si beneficiezi pe langa anumite cadouri si de reduceri in functie de valoare comenzi.
Sincer, eu ca si client vechi al lor, prefer varianta initiala, ideea de a devenii un fel de Avon si Oriflame si a comanda prin reprezentanti, nu imi place. Daca imi doresc produsele cosmetice ale unei firme, trebuie sa mi le pot comanda direct, nu sa caut un reprezentant, sa astept sa imi aduca ceea ce am cerut si apoi sa platesc.
Comanda propriu-zisa a fost aceasta:
  • Setul de mini parfumuri- dupa cum stiti deja, eu am destule parfumuri si mi-am promis ca pana nu mai consum din ele, nu imi voi mai comanda altele. Setul continea 3 parfumuri, fiecare cu un gramaj de 5 ml, acestea erau: Vanille Noir, Accord Chic si So Elixir Purple
Sa va povestesc cate ceva despre fiecare in parte:
Vanille Noire este un parfum oriental creat in 2010 de catre Jacques Chevalier si are drept note cedru, vanilie, mandarina, mimoza si floare de portocal. Motivul pentru care mi l-am dorit atat de mult este ca "se spune in targ" ca ar semana izbitor de mult Hypnotic Poison al lui Dior, parfum pe care din fericire, il am in varianta de 100 ml, pe care il ador si cu care l-am putut compara. Desi ambele au vanilie in compozite, diferenta este evidenta, atat din punct de vedere al notelor care le compun, cat si al aromei care ramane pe piele. Cel de la Dior este un parfum greu, innecacios daca aplici prea mult, poate datorita combinatiei dintre vanilie, migdale si iasomie si nu poate fi purtat decat de iubitoarele parfumurilor foarte dulci. Acesta de la Yves Rocher este mai domol si se simte prezenta cedrului din compozitie, cred ca eu l-as putea purta si vara. Nu este acea vanilie " prajitura", ci o vanilie discreta, de bun gust, placuta. Mie imi plac foarte mult ambele parfumuri, mai ales ca pe pielea mea rezista intreaga zi, dar in continuare raman la parerea ca parfumul celor de la Yves Rocher nu este o copie a celui de la Dior.

Accord Chic este un parfum foarte nou in portofoliul lor. A fost creat in anul 2016 de catre parfumierii Olivier Cresp si Marie Salamagne si are drept note: piper roz, elemi, stanjenel, iris si extract de tamaie. Trebuie sa mentionez, ca este un parfum tare, dar foarte elegant si care rezista foarte mult. Eu l-am incercat prima data in 2016, la o intalnire cu proaspetii reprezentanti Yves Rocher si atunci nu mi-a placut.Acum avand  posibilitatea sa il port mai mult timp, parca devine mai interesant. Vom vedea daca va fi printre preferatele mele, oricum este un parfum interesant si sofisticat.

So Elixir Purple este un parfum creat in anul 2012 de catre parfumierul Marie Salamagne si are drept note: bergamota, tuberoza, paciuli, vanilie, note lemnoase si tamaie. Este un parfum pe care l-am avut in varianta de 30 de ml si care mi-a placut destul de mult. Sotul meu spune despre el ca miroase a mure, desi nu am vazut asta in descrierea pe care am gasit-o despre el. Este un parfum persistent care este indicat a fi folosit seara sau iarna.
De mentionat ca toate cele trei miniaturi respecta in tocmai forma sticlei si sunt ape de parfum.
  • gelul de dus cu cafea din gama Jardins du Monde este gelul meu de dus preferat de la ei si il cumpar intotdeauna cand fac o comanda. Mirosul este acelasi cu al dropsurilor cu cafea din comert adica ceva dulceag. Un gel de dus foarte bun pe care il recomand cu drag.
  • balsamul de buze- este un alt produs pe care il tot recumpar de la ei, indiferent de varianta. Iarna face minuni pentru buzele mele si il consider cel mai bun paportat la categoria de produse din care face parte.
  • crema de maini 2 in 1 cu arnica si trandafir- mie mirosul de arnica nu imi place foarte mult.Am mai avut in trecut o astfel de crema si nu suportam mirosul, dar fiind acum intr-o formula noua, am zis sa o incerc. Combinatia cu extractul de trandafir, desi nu ar parea este una reusita, suportabila, chiar placuta pentru mine. Ca si eficienta este extraordinar de buna, vine intr-o cantitate de 75 de ml si are termen de valabilitate de 6 luni de la deschidere. Cu siguranta o voi recumpara in sezonul rece cand am mainile extrem de uscate. Un produs de nota 10.
  • gel de curatare cu musetel este un produs vechi din portofoliul lor si foarte bun daca ne raportam la calitate-pret. L-am avut si in trecut si mi-a placut. Eu folosesc pentru a indeparta machiajul un lapte demachiant ( nu ma inteleg cu apele micelare, imi irita ochii) si neaparat un gel de curatare care trebuie clatit.
  • o oja in nuanta brun inchis- nu sunt foarte pretentioasa la acest gen de produse si iau ce imi cade in mana sau are un pret bun
  • spuma de ras pentru tenul sensibil- aceasta a fost alegerea sotului meu. A mai avut-o in trecut, i-a placut si a recumparat-o
  • balsamul dupa ras din aceeasi gama- la fel un produs recumparat. Ce pot sa va spun despre eele este ca au un parfum placut cu accente lemnoase si sunt fac ceea ce promit.
Cadourile primite la comanda:
  • parfumul Ambre Noir- parfumul semnatura al sotului meu, pe care il cumpara ori de cate ori are ocazia. Intr-adevar este un parfum unic, masculin, demential, care daca nu ar fi destinat domnilor si eu l-as folosi cu placere. A fost creat in anul 2013 de catre parfumierul Cristophe Raynaud si are drept note: ambra, paciuli, boabe de tonka, vetivir, cedru si lavanda. Este o apa de toaleta, dar persista intreaga zi.
  • o sacosa de cumparaturi-utila atunci cand faci cumparaturile saptamanale, dar care nu m-a impresionat in mod deosebit.
Yves Rocher este una dintre firmele de la care noi comandam cel mai des produse cosmetice si care ofera clientilor sai reduceri si oferte.

Comentarii