Particip la Spring SuperBlog 2017

   
Anul 2017 a debutat in forta pentru mine, iar unul dintre obiectivele stabilite este sa particip la cat mai multe competitii dedicate celor pasionati de blogging, cum am devenit si eu.
    Initial, nu am acordat o prea mare atentie acestei activitati, privind totul din perspectiva omului care vrea sa incerce ceva nou, sa faca altceva decat prietenii lui. Ulterior, am constatat ca imi petrec din ce in ce mai mult timp scriind pe blog si sunt din ce in ce mai interesata de calitatea articolelor si a pozelor pe care le public. Am devenit extrem de preocupata de ideea de a  imi forma un stil, de a ma diferentia de ceilalti.
    Cum sunt de parere ca in orice activitate este important sa stii unde te situezi si cat mai ai de invatat pana vei ajunge cel mai bun, m-am hotarat sa particip la Spring SuperBlog, competita care de 14 ani da tonul in lumea "celor cu blog".
   Printre sponsori, intalnim doua companii care mie imi sunt foarte dragi si ale caror premii le voi vana cu siguranta, ma refer aici la :

  • Farmec- o companie romaneasca care a evoluat foarte mult in ultimii ani si care ne-a dovedit prin produsele si strategia de marketing ca se poate ridica la nivelul celorlalti competitori straini de pe piata.
  • La Fantana- importatorul autorizat al cafelei Lavazza in Romania.
De asemenea, parteneri media precum: Mujer, Comunicatedepresa.ro, Radio Romaia Cultural si Zelist Monitor, dar si bloggeri cunoscuti completeaza lista celor care fac din aceasta competitie cel mai important eveniment al primaverii.



   

Comentarii