Momentul meu de pufosenie

Zilele trecute urmaream cu mare interes o emisiune tv in care se vorbea despre cresterile salariale din sistemul bugetar, acum eu ca "lucrator" la privat, trebuie sa recunosc ca ii invidiez pe colegii mei de la stat. Dupa cum stiti cu siguranta, in comert, nu exista zile libere sau sarbatori, dar exista satisfactia lucrului bine facut si rasplata pentru munca depusa. Iar bonusurile pot depasii salariul de incadrare. Dar, sa nu uitam ca ziua de munca poate avea si 12-14 ore, asa ca musai atunci cand ajungi acasa ai nevoie de un moment de rasfat sau "momentul de pufosenie", cum il numesc eu.
Un dus fierbinte si aroma parfumului preferat sunt primele lucruri de care am nevoie pentru a ma deconecta, apoi pun stapanire pe telecomanda si infasurata in cea mai pufoasa patura, incep sa butonez. Prefer programele de stiri si emisiunile de analiza. Dar cum nu pot primi la tv fara sa rontai ceva si cum sunt fan branza, aleg  una dintre urmatoarele combinatii:

  • crema de branza cu smantana, eu o prefer pe cea de la Delaco, datorita gustului fin si ingredientelor ok, pe care o combin cu merisoare, mac si susan.
  • o felie de paine cu unt si branza.
  • rondele de bake rolls sau toortitzi cu crema de branza si rosii cherry.
Crema de branza de la Delaco, am descoperit-o anul trecut si de atunci o tot recumpar datorita gustului extrem de placut si versatil, dar si datorita ambalajului. Poate este un defect, dar pun mare pret pe modul in care este sigulat un produs si niciodata nu cumpar de doua ori un produs care nu contine folie de protectie.
Articol scris pentru Spring Super Blog 2017.

Comentarii

Trimiteți un comentariu