Un vis de strumpf

 
Uneori in timpul liber, care este extrem de putin si pe care incerc sa il folosesc cat mai eficient, imi place sa privesc desenele animate ale copilariei, gen Tom si Jerry, Mickey Mouse sau, in ultimul timp Strumpfii.
    Imi amintesc ca in trecut, strumpfii nu erau neaparat preferatii mei, dar acum adult fiind, parca imi plac mai mult si parca le vad altfel povestea.  Exista un personaj care imi placea in mod deosebit, ar acela era Strumpfita, intotdeauna mi-au placut personajele feminine din filmele de animatie, in special cele puternice si cu initiativa. Si cum si in cazul filmelor pentru copii, se fac actualizari, pe data de 31 martie 2017, in cinematografe va rula noul film cu si despre strumpfi, numit : "Strumpfii: Satul pierdut", , care promite a fi unul extrem de actual si interesant, vom vedea.
   Cred ca cel mai mult ma amuza numele personajelor din celebra animatie si facpul ca fiecare dintre noi am fost la un moment dat, unul ele. Nu cred sa existe femeie care sa nu fi fost macar o singura data extrem de multumita de modul in care arata, precum  Vanitosul, sau sa nu ne simtit precum Istetul in momentul in care eram sigurii care au rezolvat problema la matematica din intreaga clasa, dar cu siguranta am fost si Blegutul in anumite circumstante.
Am descoperit recent ca primele imagini cu strumpfii au fost create in anul 1958 de catre animatorul belgian Pierre Culliford , iar culoarea acestora a ramas neschimbata pana in prezent.
In varianta originala, vocile indragitelor personaje vor fi interpretate printre altii de catre: Julia Roberts, Demi Lovato, Rinn Wilson, la noi Andra Maruta va fi vocea Strumpfitei, Claudiu Bleont ii va da glas lui  Gargamel, iar Vlad Radescu va fi Papa Strumf.

  Recent am vazut filmul de prezentare al animatiei si trebuie sa recunosc ca promite, deci cu siguranta imi doresc sa vad intreaga "pelicula", dar in acelasi timp m-a dus cu gandul la numeroasele piedici pe care trebuie sa le intampini in decursul vietii in vederea atingerii unui tel. Bineinteles, daca ai acesl tel si daca esti dispus sa faci anumite sacrificii pentru atingerea lui. Eu v-am povestit si cu alte ocazii, ca pentru mine, telul suprem ar sa devin intr-un viitor mai apropiat sau mai indepartat scriitoare, sunt constienta ca mai este un drum destul de lung pana acolo si ca mai am multe de invatat, dar important este sa nu renuntam la ceea ce ne dorim oricat de nebunesc ar parea in momentul de fata.
Articol scris pentru Spring Super Blog 2017.

Comentarii